Cu ce te putem ajuta?

Nu pot să-mi mai accesez contul. Ce fac?

1. Nu mai știu parola. Cum îmi resetez parola?

În secțiunea “Contul meu” alege opțiunea “Ai pierdut parola?

Introdu adresa de e-mail pe care ai folosit-o la crearea contului.

Apasă butonul “Resetează parola”.
Îti vom trimite automat un mesaj cu instructiunile de resetare parolă pe adresa de e-mail înscrisă anterior.
Dupa ce accesezi link-ul din e-mail, prin completarea si confirmarea noii tale parole, vei putea să te bucuri din nou de beneficiile contului tau SomnExpert.

2. Nu mai știu emailul cu care mi-am făcut contul SomnExpert (sau “user”-ul).

Dacă nu îți mai aduci aminte ce email ai folosit la crearea contului SomExpert, poți să să găsești emailul pe care ți l-am trimis automat la crearea contului SomnExpert.
În emailul respectiv găsești linkul necesar accesării contului tău SomnExpert, respectiv user-name-ul necesar accesării contului SomnExpert.

Cum îmi fac un cont?

În secțiunea Contul meu alege opțiunea de creare cont.

Poți să-ți faci cont în două moduri:

  1. Introdu adresa de e-mail cu care vrei să te inregistrezi la SomnExpert, apoi apasă butonul “Înregistrare”.
    Primești o confirmare pe ecran.
    Contul tău este creat!
    Va fi trimis un email pe adresa ta de email.
  2. Folosește un cont de socializare.
    Noi vom avea acces doar la informațiile pe care dorești să ni le oferi.
    Alege Facebook sau Google și apoi introdu datele de logare aferente contului tău din rețeaua de socializare respectivă.
    Contul tău este creat!
    Va fi trimis un email pe adresa ta de email.

Cum comand online?

1. Găsește produsul dorit astfel:

  • îl poți căuta direct în câmpul special de căutare
  • navigând în categoriile de produse din meniul principal de navigare

Adaugă produsul dorit în coșul de cumpărături prin apasarea butonului “Adaugă în coș”.
Poți adăuga în coș mai multe produse.

2. În coșul de cumpărături:

Aici ai posibilitatea să revezi lista produselor selectate, să modifici cantitatea dorită sau să renunți la unul sau toate produsele selectate.

Ține cont de recomandările pe care siteul SomnExpert ți le face automat:

  • adaugă în coș produse în valoare de … pentru a beneficia de transport gratuit (beneficiezi de transport gratuit pentru comenzile de peste 250 RON)
  • adaugă în coș produse în valoare de … pentru a beneficia de o reducere de 50 RON pentru următoarea comandă (beneficiezi de reducerea de 50 RON pentru comenzile de peste 1000 RON)

3. Apasă butonul Continuă cu finalizarea

Aici introduci detaliile de facturare.
Dacă dorești livrarea la o altă adresă diferită de cea de facturare, bifează opțiunea “Livrezi la o altă adresă”
Dacă dorești factură pe firmă, bifează opțiunea “Dorești factură pe firmă” și introdu numele firmei, CUI/CIF si Reg. Com
Alege o modalitate de livrare. Aici găsești detalii cu privire la modalitățile de plată puse la dispoziție de Somnexpert (inclusiv pentru plata cu cardul în rate, fără dobândă).
Bifează opțiunea “Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții sitului web *” pentru a putea continua. Poți consulta în prealabil respectiva secțiune de termeni și condiții.
Îți recomandăm să bifezi și opțiunea ” Doresc să primesc noutățile și promoțiile SomnExpert” pentru a primi pe email promoțiile noastre.

Cum pot să plătesc în rate fără dobândă?

SomnExpert îți oferă posibilitatea de a cumpăra și în rate fără dobândă.
Vezi aici modalitățile de plată în rate fără dobândă.

Produsul primit prezintă un defect fizic. Cum procedez?

Dacă produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) îți recomandăm să refuzi livrarea / primirea.
Dacă totuși ai acceptat coletul, îți recomandam să nu folosești produsul și să ne transmiți sesizarea în maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Reclamații și sesizări.
Orice sesizare ulterioara termenului de 48h  nu va putea fi soluționată pozitiv.

Am primit coletul incomplet, îmi lipsesc anumite accesorii sau produse. Cum procedez?

Dacă ai constatat că îți lipsesc anumite accesorii din colet sau lipsesc chiar anumite produse, trebuie să ne anunți în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului, prin completarea formularului de Reclamatii și sesizari.
Orice sesizare ulterioară termenului de 48 h nu va putea fi soluționată pozitiv.

Cum pot anula sau modifica o comanda activă?

O comandă activă poate fi anulată sau modificată telefonic la 0799 923 986 (L-V: 08:00 ÷ 16:00).

Cum procedez pentru retur?

Puteți returna produsul fără a fi nevoiți să justificați decizia de returnare, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.

Verifică pe site dacă produsul este eligibil pentru retur și apoi completează Formularul de returnare produs,

Termenul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul primirii solicitării dumneavoastră.

Produsele din categoria de mobilier (canapele, paturi, somiere, saltele) trebuie predate curierului în fața imobilului.
Celelalte categorii de produse vor fi preluate de firma de curierat chiar de la adresa indicată de dumneavoastră.

Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, astfel încât să poată fi revândut ca produs nou.

Dacă se poate produsul trebuie returnat chiar în ambalajul original.

Trebuie să returnați toate accesoriile livrate odată cu produsul, precum și toate documentele aparținătoare acestuia (precum manuale de utilizare, schițe de montaj, factură, certificat de garanție, etc.).
Eventualele lipsuri ale produselor vor fi suportate de dumneavoastră, SomnExpert returnându-vă valoarea produsului reurnat mai puțin valoarea necesară readucerii produsului la componența inițială.

Trebuie să ambalați produsele adecvat transportului prin curier pentru a evita deteriorarea acestora, așadar ambalarea trebuie să fie suficient de bună astfel încât produsele sa poată fi transportate prin curierat fără ca acestea să fie deteriorate.
Această răspundere vă revine dumneavoastră.
Vă rog notați că transportul specific curieratului are cerințe deosebite în privința ambalării corespunzătoare. Foarte rar și foarte dificil se poate aloca vina către firma de curierat, în cazul în care produsele ajung la noi deteriorate.
Eventualele deteriorări suferite de produse pe perioada returului vor fi suportate de dumneavoastră, SomnExpert returnându-vă valoarea produsului reurnat mai puțin valoarea necesară readucerii produsului la starea inițială (reparații).

Costul transportului aferent returului care în sarcina dumneavoastră.

Eventualele elemente care ne împiedică să revindem produsul ca nou (deteriorări, pete, urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, murdărie sau cu elemente lipsă) vor implica reparații, SomnExpert returnându-vă valoarea produsului mai puțin valoarea necesară readucerii produsului la starea inițială de produs nou (reparații).

SomnExpert vă va returna valoarea produsului, în condițiile menționate, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii acestuia.

În cazul în care produsul a fost cumpărat în rate cu cardul, rambursarea banilor se va face doar pe cardul cu care s-a efectuat achiziția.

În cazul returnării produselor care au beneficiat de serviciul de montaj asigurat de SomnExpert (sau de partenerii acestuia), costurile aferente montajului nu vor fi rambursate.

Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare de 14 zile calendaristice, nu mai pot fi returnate.
În această situație, defectele semnalate vor fi soluționate în conformitate cu termenii și condițiile înscrise în certificatul de garanție al produsului.

Produsele efectuate la comandă nu pot să fie returnate.

Nu am primit cardul cadou. Ce fac?

Cardul cadou se trimite pe adresa de e-mail menționată în comandă, după facturarea acesteia.
Dacă ai verificat atât folderul Inbox, cat și folderul Spam și încă nu ai primit cardul cadou, îți recomandăm sa ne contactezi.

În cât timp primesc banii înapoi în urma returului efectuat?

Banii se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către Somnexpert, în contul indicat la completarea Formularului de retur.
Dacă plata a fost efectuată online cu card bancar, restituirea sumei se va efectua în contul respectiv.

Ce se întâmplă cu cardul cadou dacă returnez produsul?

Dacă returul se face în perioada de valabilitate a cardului cadou, acesta se reactivează după emiterea facturii de stornare, așadar vei putea refolosi seria cardului cadou.
Dacă stornarea este efectuată după finalizarea perioadei de valabilitate, reducerea aferentă cardului cadou nu va mai fi disponibilă.

Am greșit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi.
Refacturarea se poate face doar pe parcursul aceleiași luni și doar pentru facturile în valoare mai mare de 500 RON.
Pentru a solicita o refacturare, completează formularul disponibil aici, atât cu datele comenzii ce trebuie refăcute, cât și cu noile date de facturare.

Când se livrează comanda mea?

Imediat ce predăm curierului comanda ta, îți vom transmite un email cu data estimativă de livrare.
Poți urmări în orice clipă statusul comenzii tale intrând în contul de client Somnexpert, la secțiunea Comenzi.

Este posibil ca sa-ți livrăm comanda prin intermediul mai multor expediții, fiecare având alocat câte o notă de livrare (AWB) separată.

Am pierdut cardul cadou. Cum îl recuperez?

Pentru recuperarea cardului cadou, completează Formularul de reclamații și sesizări, specificând adresa de e-mail asociată contului tău din site.
În baza acestei solicitări, un consultant îți va retrimite pe aceasta adresă un mesaj cu cardul cadou.

Dacă adresa de e-mail completată în Formularul de reclamații și sesizări nu coincide cu cea asociată contului tău din site, cardul cadou nu va fi retrimis.

Am primit un card cadou și am încercat să îl folosesc la o comandă, dar nu se aplică. Ce trebuie să fac?

Daca ai încercat să folosești un card cadou, asigură-te că ai introdus parola corectă (codul corect).
Dacă nu știi parola (codul), întreabă persoana care ți-a oferit cardul cadou.
Dacă ai încercat să folosești la o comandă un card cadou câștigat într-o campanie, verifică dacă produsul pe care vrei să îl comanzi este inclus sau nu în categoriile participante la campanie.
Dacă produsul este inclus în campanie și nu reușești să aplici cardul cadou pentru plata comenzii, te rugam să ne contactezi la 0799 923 986 sau la contact@somnexpert.ro

Nu am primit certificatul de garanție, cum procedez?

Certificatul de garanție NU este inclus în colet.

Certificatul de garanție se emite și se trimite automat pe adresa de email specificată de tine la cumpărare, în termen de max. 24h lucrătoare de la expedierea mărfii.

În cazul în care nu ai primit certificatul de garanție pe email și nu exista un certificat de garanție disponibil nici în cont și nici nu ai găsit unul în colet, te rugăm să ne semnalezi aceasta situație completând formularul de Reclamatii și Sesizari în maxim 48h de la primirea coletului.

Nu am primit factura. Ce fac?

Factura NU este inclusă în colet.

Factura se emite și se trimite automat pe adresa de email specificată de tine la cumpărare, în termen de max. 24h lucrătoare de la expedierea mărfii.

În cazul în care nu ai primit factura, verifică existența ei în contul tău de client.
Dacă aceasta nu este disponibilă nici în contul tău, te rugăm să ne semnalezi acest aspect completând formularul din  secțiunea Reclamații și sesizări în maxim 48h de la primirea coletului.