Garanții

Produsele livrate de SomnExpert sunt verificate riguros pentru a ne asigura că acestea corespund celor mai înalte standarde de calitate şi durabilitate, precum şi pentru a satisface dorinţele şi nevoile cât mai multor clienţi.

Produsul poate fi returnat din motive legate de calitate sau defecte de fabricaţie.
Produsul va fi reparat sau înlocuit gratuit cu altul nou ori se va restitui prețul plătit, conform legii nr. 449/2003 (privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora) şi a Ordonanţei nr. 21/1992 (privind protecţia consumatorilor).
Orice reparare sau înlocuire a produsului se va realiza într-o perioadă ce va fi stabilită de comun acord cu consumatorul, dar care nu va depăși 15 zile calendaristice de la returnarea produsului (când produsul ajunge în depozitul nostru).
Termenul de garanție al produsului se calculează de la livrarea/cumpărarea produsului.

Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate.

Produsele de folosință îndelungată vor beneficia și vor fi însoțite de certificat de garanție.
Certificatul de garanție, după caz:

  • va fi prezent în coletul expediat, alături de produs – sub forma unui document tipărit
  • se transmite în format digital (fisier .pdf) pe emailul menționat în procesul de cumpărare
  • va fi disponibil în Secțiunea Comenzi din Contul meu, la rubrica (coloana) Documente (doar comenzile care contin cel putin un produs purtator de garantie va avea disponibila coloana Documente)

Dacă constatați lipsa certificatului de garanție, va rugăm să ne contactați de îndată.

La formularea unei cereri de garantie, aveti obligatia de a ne prezenta factura si certificatul de garantie aferente produsului/produselor respective. In lipsa acestora, ne rezervam dreptul de a va refuza cererea Dumneavoastra.